: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: راهنمای تهیه مدلهای زیبا مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری,خرید مبلمان اداریطراحی و چیدمان مبلمان اداری در دفاتر کار یکی از مهمترین عوامل در مطرح کردن نام شرکت و نشان دادن اعتبار است.امروزه شرکت های بزرگ دنیا تلاش می کنند با سفارش و خرید مبلمان اداری خاص و آنتیک نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب کنند.

مبلمان اداری

قبل از خرید مبلمان طرح و مفهوم کلی دیزاین محل کار تعیین می شود. در مرحله بعد متناسب با طرح کلی اقدام به خرید مبلمان و لوازم دفتر کار می کنیم.مبلمان مدرن یا کلاسیک, رنگ مبلمان, طرح و جنس مبلمان از مهمترین عواملی است که در خرید انواع مبلمان اداری باید لحاظ شود.

مبلمان اداری

انواع صندلی های اداری از صندلی های مدیریتی شیک و مجلل گرفته تا صندلی کارمندی ساده و راحت می توانند با ظرافت انتخاب شوند و سهم زیادی در زیبایی محل کار داشته باشند. همچنین انواع میز اداری از میز های خاص مدیریتی گرفته تا میز کنفرانس و میز کارمندی و کانتر ها به دلیل در معرض دید بیشتر بودن بسیار اهمیت دارند. در بسیاری از ادارات میز پذیرش به عنوان اولین المان قابل رویت در دفتر بسیار حائز اهمیت است.

مبلمان اداری

پس از خرید میز و صندلی اداری به سراغ دیگر ملزومات اداری و وسایل و لوازم جانبی بروید. در این مرحله می توانید بر اساس رنگ و نقش و طراحی های اقلام موجود پیرامون خرید لوازم و تزیینات اداری تصمیم بگیرید.

مبلمان اداری مبلمان اداری

 

منبع: راهنمای خرید انواع مبلمان اداری

  • امیر امیر

عنوان: جرثقیلی که تبدیل به هتل لوکس شد!

سلنا گومزخواننده جوان و زیباسلناگومز خواننده جوانی که در زمینه موسیقی و بازیگری موفقیت های زیادی داشته است. سلنا دختری زیبا و اولین خواننده جوان و با تجربه کاری فوق العاده میباشد. این خواننده که در 22 جولای 1992 در تگزاس متولد شده است و در زمینه موسیقی و بیش از آن در هنرپیشگی فعالیت میکند. او اولین آلبوم موسیقی خود را در سال 2009 روانه بازار کرد.به گزارش پارس ناز اختلاف سنی او با مادرش تنها 16 سال است و به همین دلیل رابطه بسیار نزدیک و خوبی با هم دارند. او کار حرفه ای اش را در سال 2001 با بازی در تیزرهای تبلیغاتی مخصوص کودکان آغاز کرد و خیلی سریع راههای پیشرفت را طی کرد و به چهره ای موفق در عرصه تصویر تبدیل شد.

 او تنها فرزند والدینش است ولی وقتی او تنها 5 سال داشت پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند. سپس مادرش درسال 2006 دوباره ازدواج کرد.مادر سلنا او را در سن 16 سالگی به دنیا آورد ، این نکته‌ای است که کسی از آن خبر ندارد! سلنا گومز از آنجا که به سگ‌ها علاقه دارد چهار سگ دارد.
 سلنا عاشق میکی موس است ، او رسماً نشان گردنبند میکی موس را از کانال دیزنی دریافت کرد.

او عاشق طبیعت است ولی از فیلم‌های ژانر وحشت لذت می‌برد.
در حال حاضر نامزد او جاستین بیبر است ،او از طریق یک دوست مشترک با وی در سال 2009 آشنا شد.
سلنا گومزخواننده جوان و زیبا  سلنا گومز خواننده جوان وزیبا  سلنا گومزخواننده جوان و زیبا

سلنا روغن زیتون را برای محافظت از صدایش می‌نوشد. گروه موسیقی مورد علاقه او همیشه پری مور بوده است.

 آلبوم او به نام When The Sun Goes Down’شهرت زیادی را برای او به همراه داشت ، آلبوم A Year Without Rain’در بین نوجوانان بسیار طرفدار پیدا کرد. این آلبوم در سال 2010 انتشار یافت. سلنا گومز در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و تویتر هواداران زیادی دارد، شبکه یوتوب او بیش از یک میلیون مشترک دارد.

  • امیر امیر

عنوان: خطرناک ترین جاده های دنیا!!

جاده­ی استلویو (Stelvio) ایتالیارانندگی در جاده‌های ناامن، خطرناک‌تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید.
تصور کنید در یک جاده­‌ی عجیب و غریب در محلی دور افتاده در حال رانندگی هستید، وقتی به پیچ جاده نزدیک می­شوید، گارد­ریل ناپدید شده و این جاده عملاً به یک جاده­ی خاکی باریک تبدیل می­شود و اگر چشم خود را تیز کنید و بادقت به هزاران متر پایین­تر نگاهی بیاندازید، بدنه­ های باقی مانده­ از ماشین‌هایی که به پایین پرت شده­ اند را می­توانید مشاهده کنید. بله، بعضی وقت­ها دلایلی وجود دارد که باید از رانندگی در این جاده­ها پرهیز کرد و این موارد دلیلی است که این جاده­ها می­توانند به آسانی باعث مرگ انسان شوند.

ترجیح می­دهیم به جهنم سفر کنیم تا اینکه بخواهیم ریسک رانندگی در جاده­ی یونگاس (نام مستعار: جاده‌ی مرگ)،­ خطرناک ترین جاده­ ی دنیا را به جان بخریم. این مسیر ۴۰ مایلی، لاپاز (La paz) را به کورویکو (Coroico)متصل می­ کند، و چسبیده به صخره­هایی است که در فراز آن­ها می­توان چشم‌انداز گسترده­ای از یک دره­ ی باریک و عمیق را مشاهده کرد. همچنین گمان خواهید کرد که رانندگان این جاده، به دلیل پیچ­های تندش، ریسک نکنند و با سرعتی پایین، تا حدود ۱۰ مایل بر ساعت رانندگی کنند. اما این کار را نمی­کنند. در این جاده سالانه ۲٠٠ نفر جان خود را در ماشین، کامیون و اتوبوس­های عمومی از دست می­دهند.

جاده­ آتلانتیک (Atlantic) نروژجاده­ی آتلانتیک به عنوان یکی از خوش منظره ­ترین جاده­ های مسافرتی در اروپا، رخدادهای منفی خودش را هم دارد. این جاده­ ی ۵ مایلی، جزیره­ های میان کریستان ساند (Kristansund)و مولده (Molde) را به یکدیگر متصل می­کند، ٨ پل دارد و بدنام بودنش بدین دلیل است که در کنار اقیانوس واقع شده، و در هنگام وقوع طوفان، توسط باد­ شدید و موج­های سنگین خرابی به­ وجود می­آورد . شرایط آب­ و هوایی بقدری آشفته می­شود که شما با خود میگویید ای کاش در اسلو (Oslo) مانده بودید.

با توجه به سابقه­ ی این مسیر به عنوان یکی از ترسناک­ترین جاده­ های دنیا، شما به این فکر خواهید افتاد که آن را به جای ویتیم ( (Vitim، “Victim” (قربانی) بنامید. اما خوشبختانه تا به حال بر روی این مسیر هیچ تلفاتی گزارش نشده است. این قضیه عجیب به نظر می­رسد، تا زمانی که متوجه نشوید چه تعدای از مردم جرأت رانندگی در این جاده را دارند. پاسخ این است… تعداد زیادی جرأت این کار را ندارند. ساختار فوق­ العاده­ قدیمی این جاده به سختی می­تواند یک خودروی استاندارد امروزی را در پهنای خود جای دهد و هیچ گارد­ریلی هم وجود ندارد —سراسر این پل چوبی و پوسیده، یخ زده است (بالاخره آن­جا سیبری است) که هر لحظه امکان دارد ویران شود.

تونل جاده­ی گولیانگ (Gouliang) چینمعنی تحت ال لفظی نام این جاده از چینی به انگلیسی چنین است “جاده­ای که تحمل هیچ اشتباهی را ندارد.” این تونل توسط ۱٣ تن از روستاییان محلی، در کوه­های تایهانگ (Taihang) ساخته شد (تعداد زیادی ازآن­ها در هنگام ساخت و ساز جان خود را از دست دادند)، این تونل حفاری شده­ ی کوهستانی، فقط ۱۵ متر ارتفاع و ١۲ متر پهنا دارد اما نماهای فوق­ العاده­ ای را در ٣٠ “پنجره”‌ای که درون صخره­ها بریده شده نشان می­دهد. علاوه بر اینکه یکی از شیب‌دارترین جاده­ های دنیاست، به یکی از پر بازدیدترین مناطق توریستی نیز تبدیل شده است.
جاده­ی جیمز دالتون (James Dalton) آلاسکا

تبدیل شده است. جاده­ی جیمز دالتون (James Dalton) آلاسکااگر ما چیزی از برنامه­ ی “Ice Road Truckers” که در “History Channel” پخش می­شود یاد گرفته باشیم این است که جاده­ های آلاسکا افتضاح هستند و بدنام­ترین آن­ها هم جاده­ی جیمز دالتون، یک مسیر ۴۱۴ مایلی میان میدان های نفتی و دریای قطب شمال است. متاسفانه زمستان زمان اوج مسافرت‌ها برای رانندگان است، بادهای پرسرعت و جوّ پوشیده از یخ، این جاده را برای رانندگان به یک سرسره تبدیل می­کند.

  • امیر امیر

عنوان: عجیب‌ترین مکان های کره زمین!!

گرانترین عروسی !برگزاری مراسم عروسی به عنوان مهمترین جشن زندگی مشترک برای هر زوج جوانی در همه جای دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هر کس در هر جای دنیا با هر رسم و رسومی برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن و به یادماندنی‌تر شدن آن شب تلاش می‌کند.اما در این میان خبرهایی جسته و گریخته از گوشه و کنار جهان درباره مراسم‌های عروسی افراد ثروتمند و سرشناس با هزینه‌های گزاف گوش و چشم عالمیان را پر می‌کند.به تازگی هم دو مراسم مجلل و پر هزینه با فاصله زمانی اندکی از هم برگزار شده‌اند که برای شما آورده‌ایم.

 یکی از اخبار هیجان‌انگیز ماه مارس میلادی خبر ازدواج پسر یک سرمایه‌دار معروف نفتی میخائیل گوتسریف بود. این آقازاده که پس از اتمام درس‌هایش در آکسفورد مدیریت پالایشگاه اورسک را بر عهده گرفته است در سن 28 سالگی در 6 مارس امسال بله یا به قول روسی‌ها «دا» را به عروس خانم 20 ساله، دانشجوی رشته جراحی دندان گفت و زندگی مشترکشان را شروع کردند. مراسم در سافیسا شیک‌ترین و مجلل‌ترین سالن مسکو برگزار شد. یک میلیارد دلار ناقابل، هزینه برگزاری این مراسم شد.

یک چنین عروسی با این همه ریخت و پاش نکات جذاب زیادی دارد که در مورد هر کدام می شود در یک مطلب جداگانه بحث کرد. اما در اینجا اجمالا به چندتا از جذاب‌ترین‌های آن اشاره خواهیم کرد.ازدواج دانشجوی 20 ساله با پسر گوتسریوف معروفعروس خانم بیست ساله و لباس باشکوهش این لباس برای خانواده ثروتمند داماد چیزی در حدود چند ده هزار یورو درآمد.
چیزی که بیشتر باعث تعجب ما می‌شود وزن آن است. این لباس یازده کیلو وزن داشت و به دلیل دنباله بلندش، چندین نفر هنگام آمد و رفت عروس آن را حمل می‌کردند!لباسی به قیمت 23 هزار یورو ازدواج این زوج جوان در لوکس‌ترین سالن مراسم مسکو برگزار شد.
اول آن که هر میهمان با یک رولزرویس و یک راننده وارد می‌شد و شاید قبل از هرچیز نظرش به سمت کیک عروسی دو متری جلب می‌شد. اینها به کنار! این که چقدر به جنیفر لوپز، انریکه ایگلسیاس و استینگ پول داده اند تا در این مراسم کنسرت خصوصی برگزار کنند هم به کنار! قسمت خنده‌دار مراسم هم مربوط می‌شد به خواننده معروف جی لو که نتوانست اسم عروس و داماد را تلفظ کند و به خاطر این موضوع که به نظر او سخت‌ترین کاری بود که آن شب باید انجام می‌داد، عذرخواهی کرد!

حالا می‌رسیم به دکوراسیون! تمامی دیوارها با گل‌های ادریس و سقف‌ها با شمع‌های آویزان پوشیده شده بودند و تصور کنید که ناگهان عروس خانم در لباسی از برند الی ساب که مستقیم از پاریس آمده، در میان این همه گل و شمع با شکوه هر چه تمام‌تر ظاهر شد.
آخرین نکته زیورآلات است که در این قسمت نیز پدر داماد برای عروسش سنگ تمام گذاشت: یک تاج، یک جفت گوشواره و یک گردنبند، همگی از الماس.
در بین 600 میهمان این مراسم می‌توانیم به رئیس‌جمهور جمهوری اینگوشتیا یکی از جماهیر روسیه اشاره کنیم که از نزدیکان گوتسریوف است. طبق شایعات، این زوج به زودی مراسمی خودمانی نیز در لندن برگزار خواهند کرد.

  • امیر امیر

عنوان: اختلاف ادل و ترامپ!

انگشتر خود را در کدام انگشت به دست می کنید؟

* انگشت شست* انگشت اشاره* انگشت وسط* انگشت انگشتری*انگشت کوچک* انگشتر به دست نمی کنم .

جواب تست

انگشت شست : شما مجذوب کالاهای مدرن و روز هستید از مورد توجه قرار گرفتن لذت می برید شما تفریح را دوست دارید و از زندگی لذت می برید و همشه آماده هستید تا با چیزهای جدید رو به رو شوید.

انگشت اشاره : شما دارای اعتماد به نفس و مسئولیت پذیر هستید. رهبری و هدایت ر ا دوست دارید و می توانید در ظاهر بسیار جدی و خشن باشید اما در باطن ملایم و حساس هستید.

انگشت وسط: بیشتر افرادی که در این گروه قرار دارند از رشد و بالندگی سر باز می زنند و بیشتر خودمحور هستند با و جود این همشه بی ریا هستند به خصوص نسبت به خانواده و دوستان شان.

انگشت انگشتری : شما فردی حساس و رومانتیک هستید عمیقًا امید دارید تا عشقی بیابید که گرما بخش دل و ابدی باشد.

انگشت کوچک : شما فردی مهربان و متواضع هستید به جزئیات توجه می کنید و دوست ندارید در کارهای تان کوچکترین اشتباهی از شما سر بزند شما بیش از حد خود را به کار مشغول می کنید.

در چند انگشت : آن عده از افراد که در دو انگشت یا بیشتر انگشتر دارند اعتماد به نفس ندارند و همیشه مراقب هستند تا عشق واقعی شان را بیابند عاشق تجملات هستند اما آن را جایگزین ناقابلی برای دوستان و عاشق خود می دانند.

انگشتر به دست نمی کنید : شما خواستار زندگی ساده و بدون تجملات هستید فردی بی ریا، قابل اطمینان، آرام، باهوش و سختکوش هستید و همیشه دوستدار آموختن چیزهای تازه اید. به دلیل احساس خجالتی که دارید از جمع دوری کرده و تا جایی که بتوانید از مشاجره پرهیز می کنید.

  • امیر امیر

عنوان: مکان های فوق العاده دیدنی و زیبا شهر مقدس مشهد

این مقاله درمورد تور مشهد می باشد.

بزوشک، روستایی از توابع بخش احمدآباد شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی است. این روستا در دهستان سرجام قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۶۱ نفر (۱۳۱خانوار) بوده است. این روستا از روستاهای تاریخی ایران است و بافت پلکانی دارد.کلنل محمدتقی خان پسیان (۱۲۷۰ تبریز - ۱۳۰۰ خورشیدی قوچان) از نظامیان اواخر دورهٔ قاجاریه و اولین ایرانی بود که دوره آموزش خلبانی دید. او در کنار قبر نادرشاه افشار در مجموعهٔ باغ نادری مشهد به خاک سپرده شده است که طراحی سنگ مزار وی را هوشنگ سیحون برعهده گرفت.

چهار طاقی سنگبر مربوط به دوره تیموریان است و در شهرستان مشهد، بخش مرکزی، روستای سنگبر واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۸۳ با شمارهٔ ثبت ۱۱۰۱۸ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.بنایی به نام چهار طاقی سنگور نیز شناخته می شود و در بخش رضویه و در ۱۸ کیلومتری شمال شرقی شهر مشهد قرار دارد. معماری بنا مشتمل بر اطاقی است چهار ضلعی که هر ضلع آن بیش از ۶ متر طول داشته و گنبدی نسبتاً کم خیز و مدور بر فراز آن قرار گرفته است. ساختار بنا در نمای بیرونی شامل چهار درگاهی به صورت طاق دار بوده که به دلیل وضعیت فعلی تشخیص ورودی اصلی ممکن نیست. شالوده و بنیان چهارطاقی بر روی سنگ ایجاد گردیده است. بقایای نوعی آجر چینی جناغی در نمای بیرونی و شواهد معماری بر جای مانده نشان دهنده سبک و سیاق معماری دوران تیموری است.

 این پل که امروزه به طور کامل ویران شده، در گذشته بر روی رودخانه کشف رود، در نزدیکی مشهد و بقعه خواجه ربیع قرار داشته است. پل مزبور ظاهراً در دوره تیموری ، در مسیر ارتباطی توس به کلات نادری و درگز ساخته شده و در دوره صفویه و قاجاریه تعمیر یا بازسازی شده است. مصالح مورداستفاده ، آجر و ملات ساروج و گچ و ظاهراً در قسمت پایه ها ، سنگ بوده است. پایه های پل در جهت مخالف جریان آب به صورت مثلثی ساخته شده بود. بر بالای این پایه ها و حدفاصل دهانه های اصلی ، دهانه های کوچکتری باعرض کم و ارتفاع زیاد ساخته بودند. وظیفه این دهانه ها ، علاوه بر کاهش فشار ناشی از سنگینی پل بر پایه ها و صرفه جویی در مصالح ، عبور دادن بخشی از آبهای طغیانی است. سطح گذر پل ، به نوشته یکی از سیاحان خارجی ، ۳۰ پا عرض داشته و با توجه به عکسهای موجود ، در طرفین آن ، جان پناهی بوده است.

از مهمترین ییلاق های کوهستانی حاشیه مشهد، طرقبه است که در 18 کیلومتری جنوب غربی مشهد و در مسیر راه جاغرق قرار گرفته و از غرب به کوه های بینالود و از شمال به کوه تخت رستم محدود می شود. طرقبه دارای باغ های فراوان با میوه های متنوع و چشمه سارهای زیباست و رودخانه ای زیبا از کنار آن می گذرد و در تابستان دارای آب و هوای خنک و مطبوع است . دره سرسبز و خرم طرقبه به واسطه اتصال به ییلاق های دیگر و نزدیکی به مشهد از قدیم به عنوان تفریحگاه مورد توجه ساکنان و زائران مشهد بوده است. جاذبه های گردشگری و سیاحتی طرقبه موقعیتی توریستی برای این منطقه فراهم ساخته که درزندگی مردم طرقبه و مشهد نقشی مؤثر و حائز اهمیت دارد.

طرقبه بین دو گودی قرار دارد و درسمت چپ آن رودخانه و در طرف راست بازه زو واقع شده و ارتفاع آن حدود 1433 متر از سطح دریاست . طرقبه از امکانات و خدمات شهری از قبیل پارک عمومی زیبا و رودخانه کنار آن و دوایر پست، مخابرات، جایگاه پمپ بنزین، درمانگاه و مسجد و رستوران های متعدد درمحیط طبیعی و فروشگاه های صنایع دستی و دیگر امکانات رفاهی برخوردار است. وجود این امکانات و شرایط خوب و آب و هوایی ونیز وجود هتل بزرگ طرقبه بر جاذبه های این منطقه افزوده است. از جمله ویژگی های این منطقه ییلاقی – تفریحی ، تولیدات صنایع چوب به ویژه سبد بافی و لوح بافی و صنایع دستی مثل گلدوزی و قالیبافی است که مورد توجه مسافران و زائران می باشد و سبد حصیری آن معروف به لوخ و قالی گلباقیان طرقبه از شهرت برخوردار است .

در این مقاله درمورد تور لحظه آخری اشاره ای شده است.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت به سوئد ,مهاجرت به نروژ , مهاجرت به آلمان

  • امیر امیر

عنوان: سبک های جدید کاشت مو و ترمیم مو

این مقاله در مورد کاشت ناخن می باشد.

کاشت مو سبب ایجاد زیبایی بیشتر در افرادی میشود که موهای سر خود را در اثر عوامل مختلف از جمله وراثت و ریزش موهای طبیعی و غیرطبیعی از دست داده اند. موهای ما در گروه های کوچک در همه جا سر رشد می کنند و هر گروه شامل یک تا چهار تار مو است. این گروه ها شامل مو و فولیکول هستند. فولیکول ساختاری کیسه مانند در زیر پوست سر است که باعث تولید و تغذیه رشد موی جدید می شود. گروه ها یا واحدهایی وجود دارد که تنها شامل یک مو است، اما اغلب این گروه ها یا واحدها شامل دو تا سه تار مو هستند. فردی که موهای پرپشت تری دارد، واحدهای فولیکولی موی او شامل چهار تار مو است. این واحدهای مستقل کوچک ممکن است در طول جراحی آسیب ببنید و منجر به رشد موی نامناسب شود. بنابراین، برداشت مناسب و با دقت آنها بسیار اهمیت دارد.
از این رو، این روش کاشت مو زمان زیادی می برد و گسترده است، اما ارزش وقتی که برای آن خرج می کنید را دارد.


قبل از روش کاشت موی فولیکولی، جراحان در کلینیک کاشت مو اغلب از روشی استفاده می کردند که در آن گرافت های بزرگ مو معمولا در گروه های 3 تا 8 تار مویی برداشت می شد. یکی از مشکلات این روش این بود که واحدهای فولیکولی مو ممکن بود آسیب ببینند یا شکسته شوند و بر رشد مو تاثیر می گذاشتند.
اما در روش FUT این مشکل بوجود نمی آید، زیرا واحدهای کاشت شده مشابه با زمانی که در ناحیه اهدا کننده بودند باقی می مانند.
این روش شامل قرار دادن واحدهای فولیکی به صورت زیر است:
a) واحدهای موی مجزا در جلوی خط مو قرار داده شوند.
b) واحدهای دو تارمویی در پشت خط مو قرار داده شوند.
c) واحدهای سه تار مویی در پشت 2 واحد مو قرار داده شوند.
d) سپس واحدهای 4 تار مویی در پشت سه واحد مو قرار داده می شوند.
با این کار، بدون خطر ” انباشت غیرطبیعی مو”، موهایی طبیعی با تراکم مناسب خواهید داشت.

توصیه می شود که پس از تشخیص ریزش مو، بلافاصله درمان دارویی آن را شروع کنید.

حتی اگر فرد تصمیم بگیرد که به کمک عمل جراحی، ریزش موی خود را جبران کند، استفاده از درمان های دارویی می تواند باعث جلوگیری از ریزش مو در آینده شود. بسیاری از افراد، هنگامی که هنوز تمامی موهای خود را از دست نداده اند عمل کاشت مو را انجام می دهند تا بتوانند از مو های باقی مانده ی خود برای پوشاندن عمل استفاده کنند. با این حال، به دلیل تدریجی و پیش رونده بودن ریزش مو، پیوند مو در افراد جوان عاقلانه نیست. درمان با دارو هایی مانند فیناسترید و مینوکسیدیل معمولا برای مردان دچار ریزش مو تجویز شده و می توانند نازک شدن مو در اطراف و روی سر را متوقف کرده و حتی مقداری آن را بهبود بخشند. از عمل پیوند مو می توان برای پر پشت کردن خط موی جلوی سر و همچنین مو های روی سر استفاده کرد و پس از آن برای حفظ مو های پشت پیوند ها، از دارو استفاده کرد؛ بدین ترتیب اثر بلند مدت عمل کاشت مو، رضایت بخش تر خواهد بود. دکتر مقامی برای رسیدن به اهدافتان، شما را همراهی کرده و برنامه ی منحصر به فردی را برای شما طراحی خواهد کرد.

در این مقاله اشاره ای به کاشت مو شده است.

  • امیر امیر

عنوان: طراحی دکوراسیون اتاق خواب

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب در تامین آرامش و استراحت شما نقش مهمی دارد و اتاق خواب یکی از قسمت های اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شمار می رود.اتاق خواب یک مکان خصوصی است که اولین و اصلی ترین رسالت آن مهیا کردن اوقاتی خوش برای استراحت و آرامش شماست ، اما چه می شود که بهترین مبلمان و لوازم و وسایل هم نمی تواند موجبات آرامش شما را فراهم کند و فضای اتاق خواب شما بیشتر خواب را از چشمان شما می پراند!اولین نکته ای که در ارتباط با دکور اتاق خواب باید به آن توجه داشت این است که چگونه می توان این فضا را به محیطی آرامش بخش تبدیل کرد. آرامش و تولید آن در اتاق خواب مهم ترین عاملی است که در دکور این بخش از خانه باید محور قرار بگیرد. با این مطلب همراه باشید تا نکته های یک اتاق خواب منحصر به فرد را باهم مرور کنیم .

انتخاب مناسب تخت خواب در دکوراسیون اتاق خواب

در انتخاب تخت خواب خود تناسبات و ابعاد اتاق را در نظر بگیرید، توجه به تناسبات بین تخت خواب و اندازه ی اتاق باعث می شود احساس صمیمیت وراحتی در فضا حاکم شود،توجه داشته باشید که تقریبا یک سوم از زمان خود را در اتاق خواب سپری می کنید، از این رو در تدارک دیدن فضایی آرامش بخش برای تامین سلامت جسمی و روحی خود تلاش کنید.

گوشی به دست میخوابید!

وسایل الکترونیکی به خصوص گوشی همراه خود را خارج از اتاق خواب خود نگه دارید. اشعه ی آبی که از صفحه نمایش تلفن همراه شما ساطع میشود بدن شما را آشفته میکند و باعث میشود که نتوانید به راحتی بخوابید. علاوه بر این گوشی شما پر از باکتری است که ممکن است به دست و صورت شما منتقل شود.

اتاق خواب خود را بهم ریخته میکنید و مرتب نمیکنید!

اسباب و وسایل نگه داری از لوازم شما در اتاقتان وجود دارد. بنابراین همه چیز باید سر جای خودش قرار بگیرد. اتاق خواب فضای آسایش و آرامش شماست. بهم ریختگی و نا منظمی اتاقتان در ذهن شما تشویش ایجاد میکند. به علاوه در نظر داشته باشید که ممکن است یک مهمان سر زده به اتاق شما وارد شود و وحشت کند!

 محل مناسب تابلوها در دکوراسیون اتاق خواب

تنها نکته ی مهم این است که تابلوهای خود را بالای تختتان نصب نکنید این موضوع به لحاظ ایمنی صحیح نیست. در صورت نصب تختتان را با فاصله از دیوار قرار دهید. همچنین انتخاب نوع تابلوی مناسب در اتاق خواب اهمیت دارد، می توانید عکس های خصوصی خود را برای این فضا انتخاب کنید و یا بسته به سلیقه ی خود از یک اثر هنری استفاده کنید اما توجه داشته باشید که طرح های شلوغ و رنگ های تند در پس زمینه ی خود نداشته باشند که برای شما پرش فکری و اغتشاش عصبی را به همراه خواهد داشت.

برای بسیاری از ما یک اتاق خواب مرتب بسیار ایده آل و خواستنی است -  نه فقط به دلیل اینکه آرامش بخش و منظم به نظر می رسد، بلکه به این خاطر که چنین اتاق خوابی بزرگ تر و جادار تر حس می شود. مبلمان چندکاره، تجهیزات سفارشی و ترفندهای دکوراسیون، شیوه هایی کلیدی و مهم برای جا دادن اشیای بسیار در یک اتاق کوچک هستند. با چیدانه همراه باشید تا روش کاربردی و هوشمندانه را برای افزایش فضای مورد نیاز در دکوراسیون اتاق خواب تان به شما معرفی کنیم.

 طاقچه در اتاق خواب

هر چقدر از خوبی طاقچه ها برای نگهداری لوازم بگوییم کم است. آن ها ساده و شکیل هستند، از فضای دیوار استفاده ی مفید می کنند (در حالی که فضای ارزشمند کف را اشغال نمی کنند) و با لوازم دکوری ساده می توانند به یک عنصر بصری زیبا تبدیل شوند. اگر دیوار تان برای این کار مناسب است، در دو سمت تخت خواب تان طاقچه ای به عنوان میز پاتختی توکار در آورید یا می توانید آن را در بالای تخت تان برای نگهداری و نمایش چیزهایی مثل کتاب و عکس ایجاد کنید.

در همین باره پیشنهاد می کنم این مطلب زیبا را از دست ندهید: طاقچه های ایرانی، نیاکان شلف های امروزی در دکوراسیون منزل  بالا بردن تخت خواب در دکوراسیون اتاق خواب حقیقتی که درباره ی تخت خواب ها وجود دارد این است که شما بیشتر وقتی را که روی آن ها سپری می کنید به صورت دراز کشیده هستید و بنابراین به ارتفاع زیادی در بالای آن نیاز ندارید. تخت ها فضای زیادی از کف را اشغال می کنند، بنابراین بالا بردن آن ها به معنای ایجاد فضای کافی در زیر شان برای اشیای دیگر مثل میز تحریر یا مبل راحتی یا حتی میز آرایش یا دراور است.
در این تصویر تعبیه ی پله های نردبان روی دیوار به جای تخت، فضای اضافی برای شلف در زیر تخت ایجاد کرده است. حداکثر استفاده از فضای زیر تخت خواب در اتاق خواب بسیاری از تخت ها جعبه های کشویی در زیر شان تعبیه شده اما اگر تخت خواب شما این چنین نیست، بهتر است حتی برای کوچک ترین فضای زیر تخت نیز جعبه ها و کشو های سفارشی ایجاد کنید و حتی یک سانتی متر از آن را هدر ندهید.

 وسایل چندکاره در دکوراسیون اتاق خواب به لطف طراحی داخلی هوشمندانه، این اتاق خواب کوچک در فضایی با مساحت بسیار کم جا گرفته است. قرار دادن سرتختی در ضلع بلندتر تخت، آن را به یک مبل تختی تبدیل کرده است و پایین ترین شلف نیز به عنوان میز کار استفاده می شود. اگر ترجیح می دهید به جای میز کار جای بیشتری برای خوابیدن داشته باشید، شلف ها را بالاتر نصب کنید تا بتوانید زیر آن تشک بزرگ تری قرار دهید.

 طراحی تجهیزات سفارشی در دکوراسیون اتاق خواب داین تخت خواب توکار علاوه بر فضای کاربردی زیر تخت و سرتختی متصل با متریال مشابه برای به حداقل رساندن بی نظمی بصری، یک پیش آمدگی کاربردی دارد که هم می تواند به عنوان میز پاتختی باشد، هم شلف و هم محلی برای نشستن.
پس از طراح داخلی دکوراسیون منزل خود بخواهید تجهیزات اتاق خواب تان را دقیقا متناسب با فضای آن طراحی کند تا از هر قسمتش بتوانید بیشترین استفاده را بکنید.

 ریل ها، شلف ها و قفسه های باز در دکوراسیون اتاق خواب کوچک

بهترین راه برای ایجاد فضا متناسب با نیازهای تان و بدون ایجاد فضای توکار، ترکیب و هماهنگ کردن ریل ها و شلف ها است بدون اینکه نیاز به قطعات حجیم مبلمان داشته باشید. قفسه ها، ریل آویزان و میز کنسول در اینجا لباس ها، کفش ها و چیزهای دیگری مثل کتاب ها را بدون ایجاد خلل در فضا، نگه می دارند.اگر فضای زیادی برای میزها، دراورها یا شلف ها ندارید، از یک کمد دیواری سرتاسری استفاده کنید. این کابینت در تصویر به صورت مؤثری اطراف درب ورودی را فرا گرفته و شامل کمد های جاداری برای لباس ها و شش کابینت با اندازه ی مناسب برای لباس های فصلی و اشیای کم استفاده می شود.
درب های کمد ها کشویی هستند، پس در هنگام باز شدن در فضا خللی ایجاد نمی کنند. رنگ سفید ساده ی آن ها و دستگیره های ظریف شان ظاهری مینیمال به فضا داده است.اگر سقف بلندی دارید، می توانید از فضای بالای سر به صورت کاربردی تری استفاده کنید. در این تصویر سقف پایین آمده، نورپردازی را پنهان کرده است اما شما می توانید از همین ایده برای ایجاد فضایی برای نگهداری وسایل استفاده کنید. البته حتما باید از یک حرفه ای کمک بگیرید تا سقف پایین آمده قدرت تحمل بار داشته و ایمن باشد.این اتاق خواب یک کلاس آموزشی در استفاده از هر سانتی متر فضای نگهداری اشیا است. استفاده از شلف متصل به درب کمد به عنوان میز پاتختی به جای یک میز پاتختی مستقل، یعنی شما به راحتی و بدون نگرانی می توانید هر فضایی را به کمد تبدیل کنید.
درب های سفید مینیمال ظاهر فضا را بسیار ساده حفظ کرده اند و به تخت خواب اجازه ی هنرنمایی داده اند، گویی اصلا کمدی وجود ندارد.اگر سقف اتاق خواب تان شیب دار است، تمام مبلمان ها و از جمله تخت خواب تان را کوتاه بگیرید. مبلمان کوتاه نه تنها احساس جادار تر بودن به فضا می دهد، بلکه به آسانی در گوشه های قناس جا می گیرد. برای مثال در این اتاق میز پاتختی به دلیل کوتاه بودن به خوبی در کنار تخت جای گرفته است.

اتاق خواب هاب کوچک در آپارتمان های امروزی بسیار یافت می شوند در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک با رعایت برخی از قوانین می توان به موفقیت نزدیکتر شد در این مطلب تصمیم گرفتیم چند ایده زیبا و کاربردی را برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک به شما نشان دهیم تا با الگوبرداری از تصاویر طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک ایده های کاربردی را بیابید در ادامه با مشاهده تصاویر دکوراسیون اتاق خواب کوچک ما را همراهی نمایید.

دراین مقاله اشاره ای به  دکوراسیون اتاق کودک شده است.

  • امیر امیر

مکانیزم یاد گفتن سیسکو در معتبرترین کالچ آموزش مانیتور در ایران

چاپگرهای جوهر افشان از اواسط دهه ۱۹۸۰ مطرح و بسرعت متداول گردیدند. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل رشد سریع این نوع از چاپگرها قیمت مناسب آنها نسبت به کیفیت و کارآئی آنان باشد. یک چاپگر جوهر افشان، چاپگری است که برای ایجاد تصاویر، ذرات بسیار کوچکی از جوهر را بر روی کاغذ می‌پاشد. چاپگرها در انواع «رنگی» و «سیاه و سفید» وجود دارند. منبع تامین رنگ در چاپگرها بسته به نوع چاپگر تونر یا کارتریج نامیده می‌شود.
آموزش تعمیرات پرینتر به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش شبکه برگزار می کند.

موسسه پارسه آسیا بهترین دوره های آموزش تعمیرات کپی برگزار می کند.

عمر مفید لپ‌تاپ چقدر است؟

تصور کنید‌، برای انجام امور روزمره‌، تکمیل فرم استخدام از طریق اینترنت، تهیه یک گزارش مهم، یا چک کردن صورتحساب بانکی خود زمان کوتاهی فرصت دارید و ناگهان لپ‌تاپ شما روشن نمی‌شود. چه می‌کنید؟

از هر روش ممکن برای به کار انداختن آن استفاده می‌کنید؟ دست به دامن دوستان و آشنایان که تخصصی در این زمینه دارند می‌شوید ؟یا با مشت و لگد به جان لپ‌تاپ بیچاره می‌افتید؟ شاید هم فکر کنید لپ‌تاپ شما عمر خود را کرده و باید به فکر تهیه یک لپ‌تاپ جدید باشید. این تصمیم وقتی لپ‌تاپ شما بیش از دو سه سال رفیق گرمابه و گلستانتان باشد و دست بر قضا گارانتی آن هم تمام شده باشد، یا اینکه اصلا گارانتی نداشته باشد حالت جدی‌تری به خود می‌گیرد. زیرا در این صورت باید هزینه تعمیر لپ‌تاپ و تامین قطعه را از جیب مبارک بدهید.

اینجا است که برای دلداری دادن به خود هم فکر کنید، به هرحال هر کالایی طول عمری دارد و باید قدیمی‌ها یک روز جایشان را به تازه واردها دهند.

اکثر کاربران لپ‌تاپ تصور می‌کنند‌، تا هر زمانی لپ‌تاپشان از عهده انجام وظایف خود برآید می‌توان بر آنها برای انجام امور مختلف تکیه کرد. اما این تصوری اشتباه است و لپ‌تاپ‌ها ممکن است زمانی که بیشتر از هر زمان دیگر به وجودشان نیاز دارید‌، دست شما را در پوست گردو بگذارند. پس بهتر است قبل از اینکه درگیر دردسرهای تعمیر دستگاه و بازیابی اطلاعات و تامین قطعه و ... شوید به فکر چاره باشید.

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش تعمیرات هارد برگزار می کند.

 آموزش تعمیرات فتوکپی و آموزش تعمیرات کپی به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد.

هارد یا دیسک سخت وسیله‌ای است با یک یا چند صفحه که سطح آن‌ها با موادی پوشش داده شده که بتوان داده‌ها را به طور مغناطیسی بر روی آن‌ها ضبط نمود. این وسیله علاوه بر صفحه‌های مذکور حاوی هدهای خواندن/نوشتن، سازوکار تعیین محل هد، و موتوری است که در محفظه‌ای جای داده می‌شود تا از آلودگی‌های خارجی در امان باشد. این محیط محافظت شده به هدها امکان می‌دهد تا به اندازهٔ ۱۰ تا ۲۵ میلیونیم اینچ از سطح صفحه‌ای که عموماً ۳۶۰۰ تا ۷۲۰۰ دور در دقیقه می‌زند فاصله داشته باشد بنایراین حجم داده‌های قابل ذخیره‌سازی وسرعت دستیابی به آنها نسبت به فلاپی‌دیسک‌ها بسیار بیشتر است. در دیسکهای سخت جدید که به آنها دوربالا نیز گفته می‌شود، سرعت چرخش دیسک به ۱۵۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش تعمیرات کامپیوتر برگزار می کند.

آموزش تعمیرات هارد و تعمیر هارد و ریکاوری اطلاعات هارد در موسسه پارسه به صورت حرفه ای برگزار می گردد.

ظرفیت دیسک‌های سخت به مراتب از فلاپی دیسک‌ها بیشتر بوده و هر روز به ظرفیت آنها افزوده می‌شود؛ به عنوان مثال امروزه ظرفیت متوسط دیسک‌های سخت در حدود ۳ ترابایت است. بیشترین ظرفیت یک هارد درایو مربوط به  می‌باشد که در آگوست ۲۰۱۵ در همایش  شرکت سامسونگ از آن رونمایی کرد. در دیسک‌های سخت چند صفحه دیسک جای داده می‌شود تا دیسک گردان بتواند به بیش از یک صفحه دستیابی داشته باشد

شرکت مایکروسافت دارای دوره‌ آموزشی شبکه های فراوانی است که بطور رسمی و غیر رسمی در بیشتر نقاط دنیا برگزار می‌شود. مانند دوره  آموزش شبکه و آموزش شبکه های کامپیوتری در پایان هر دوره هر دانشجو می‌تواند با گذراندن آزمون‌های بین‌المللی مدرک آن دوره را از شرکت مایکروسافت اخذنماید و به عنوان کاربر حرفه‌ای شرکت در آن دوره شناخته شود و برای دستیابی به مدرک مهندسی مایکروسافت هر دانشجو باید هفت دوره را با موفقیت بگذراند و در آزمون نهایی هر دوره نیز پذیرفته شود. پس از پایان دوره آن دانشجو به عنوان مهندس مایکروسافت در کل دنیا با یک شناسه کاربری منحصر به فرد شناخته می‌شود.

آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور یا به عبارتی آموزش تعمیرات led و آموزش تعمیرات lcd به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .
نمایشگر یا پایشگر یا به انگلیسی مانیتور (انگلیسی: Monitor) دستگاهی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور تصویری رایانه بر روی آن نشان داده می‌شود. نمایشگر توسط کابل به آداپتور تصویری متصل می‌شود.
نمایشگرهای با قابلیت‌های متفاوت برای کاربردهای خاص تولید می‌شوند:

    نمایشگر تک‌رنگ که فقط سیاه و سفید و رنگ خاکستری را نشان می‌دهد.
    نمایشگر دو یا چندرنگ که رنگ متن و کادر متن را می‌تواند تغییر دهد.
    نمایشگر تمام‌رنگی یا سوپر وی‌جی‌ای که بیش از بیست میلیون رنگ تولید می‌کند و تصاویر نسبتاً طبیعی عرضه می‌کند.

در حال حاضر نمایشگرها در چهار نوع تولید می‌شوند:

    نمایشگرهای پرتو کاتدی یا سی‌آرتی (CRT)
    نمایشگرهای ال‌سی‌دی (LCD) که فناوری صفحه نمایش آنها مانند ساعت مچی دیجیتال یا صفحه نمایش تلفن همراه (موبایل) است. صفحه نمایشگر ال‌سی‌دی (Liquid crystal display) دارای کریستال مایع است.
    نمایشگرهای ال‌ای‌دی (LED)
    نمایشگرهای دیود گسیل نور ارگانیک (OLED)
سطح صفحه نمایش نمایشگر را بر حسب اینچ می‌سنجند. برای مثال، نمایشگر ۱۷ اینچ یعنی فاصله از گوشه سمت راست و بالا تا گوشه سمت چپ و پایین صفحه نمایش ۱۷ اینچ است.

  • امیر امیر

  عنوان: راه های داشتن پوستی لطیف!

در مقاله های بعدی عکس هنرمندان محبوب را به اشتراک خواهیم گذاشت.

چگونه ریزش ابرو را درمان کنیم؟آیا با مشکل ریزش ابرو مواجه هستید؟ چگونه از ریزش ابروها جلوگیری کنیم؟یک متخصص تغذیه گفت: برای جلوگیری از بروز ریزش ابروها به ریشه آنها آسیب وارد نکنید.

فرهاد طوسی متخصص پوست و مو در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ گفت: کندن ابرو میتواند در ریزش آن تاثیر گذار باشد برای پیشگیری از این امر پیشنهاد می شود به افرادی که قصد دارند به ابروهای خود حالت بدهند، به جای کندن و برداشتن موهای ابرو، آن را با تیغ اصلاح کنند تا حداقل ریشه‌های موی ابروی آنها صدمه نبیند.

طوسی اذعان داشت: از علل ریزش ابرو میتواند بیماری های سیستم ایمنی بدن و یا کم کاری تیروئید باشد که ریزش را به صورت ناگهانی در پی دارد که این امر دوره ای و قابل درمان است.این متخصص پوست ومو افزود: ناراحتی های پوستی همچون اگزما و حساسیت ها و یا مصرف دارو های هورمون می تواند تاثیر گذار باشد.

وی اذعان داشت:در موارد بسیار کمی استرس و محرک های عصبی و الگو های غلط غذایی می‌تواند تاثیرات منفی بر رشد ابرو ها بگذارد.طوسی در پایان افزود: ریزش موها معمولا به علت کمبود زینک در بدن است و توصیه می شود آزمایش هایی مربوط به کم کاری تیروئید انجام شود.

ارسال اس ام اس مناسبتی یکی از کارهایی است که در مناسبتها انجام می شود.

  • امیر امیر