: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است


لپتاپ اچ پی امین مختص بازی کنندگان: برخیزید بجنگید بمیرید تکرار کنید؟

لپ‌تاپ HP OMEN مختص گیمرها: برخیزید بجنگید کشته شوید ریپید کنید؟:


اواخر سال بیست چهارده کارخانه HP نخستین رایانه همراه مختص بازی خودش را با اسم HP OMEN به دنیا وارد کرد که گامی بزرگ در شجره کمپانی اچ پی محسوب می‌شود.


طراحی بسیار زیبا، وزن مناسب –حدود ۲٫۱۰ کیلوگرم-، بدنه‌ی با کیفیت و سخت افزار قوی، OMEN را خاص و محبوب کرده بود. لپ‌تاپ OMEN برای گیمرها ساخته شده؛ دستگاهی ظریف و در عین حال قدرتمند. دستگاهی که کاربر بتواند به راحتی آن را حمل کند.


البته باریکی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی معمولا با مخالفت گیمرهای حرفه‌ای مواجه می‌شود. از آنجایی که به علت باریکی این دستگاه‌ها، سازندگان مجبور به کوچک کردن فن‌های خنک کننده می‌شوند، این فن‌ها باید سریع‌تر به گردش در‌آیند و در نتیجه سر و صدای بیشتری تولید می‌کنند. همچنین سخت‌افزار قدرتمندی که در بدنه باریک این دستگاه جای داده شده است که موجب تولید حرارت می‌شود.


از مشخصات سخت‌افزاری این لپ تاپ می‌توان به پردازنده مرکزی و پردازشگر گرافیکی قدرتمند آن اشاره کرد که در کنار ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی از نوع SSD، سرعت و کارایی بالایی را به همراه خواهند داشت. البته حافظه‌ی داخلی با وجود سرعت بسیار بالا، گنجایش کمی دارد و احتمالا در کنار این محصول به یک حافظه جانبی جداگانه نیاز پیدا می‌کنید. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی OMEN لمسی و با پنل IPS و کیفیت Full HD است. طراحی بدنه‌ی ‌این محصول هم کاملا منحصر به فرد است. تمامی پورت ها روی لبه‌ی پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند و روی لبه‌های کناری هیچ پورتی مشاهده نمی‌شود. به همین دلیل این لبه‌ها بسیار باریک هستند. بدنه‌ی تمام فلزی با رنگ‌های مشکی و قرمز ظاهر باشکوهی به OMEN داده است. نور قرمز پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید هیجان یک بازی خوب را چندبرابر می‌کند.


در مجموع اگر به یک لپ تاپ مخصوص بازی با وزن و ضخامت کم نیاز دارید، خالی از لطف نیست که بدانید لپ‌تاپ HP OMEN در دیجی‌کالا موجود بوده است.

  • امیر امیر

نکات پیشرفت در کسب و کار الکترونیکی

عوامل پیشرفت در تجارت انلاین

بعداز بدست اوردن اطلاعات تکمیل در رابطه با استراتژی های کسب و کار اینترنتی ، یک admin کارآمد است در رابطه با عامل های بااهمیت و تاثیرگذار در موفقیت یک کسب و اینترنتی معلومات کافی را داراباشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد و متقابلا جامعه چگونه اینترنت را متاثر میکند و با توجه به تصمیمات مرتبط با استراتژی ، فناوری ، سرمایه و رسانه سیاست هایی را اعمال کند که نه تنها شرکت های خاص ، بلکه رقبا را هم تحت تاثیر قرار دهد.

  • امیر امیر

 کوچکترین دیتا پروژکتور جیبی تولید شد

اسمول ترین دیتا پروژکتور جیبی و باتوانایی جابجایی جهان با جرم سیصدوهفت گرم ازطریق شرکت تایوانی عرضه شد.

به گفته مهر، دیتاپروژکتور قابل حمل ZenBeam E۱ با بهره مندی از رابط HDMI/MHL و طراحی بسیار اسمول خود، سازگاری کلی با تمامی دستگاهها و توانایی حمل ونقل را برای تمامی کسانی که نیاز به نمایش تصویر در بهدهای بسیار بزرگ دارند، مهیا کرده است. این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰mAh قابل شارژ، می تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا ۵ ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان را شارژ کند.

این ویدئو پروژکتور با وزن ۳۰۷ گرمی فوق فشرده در ابعاد ۱۱۰ در ۸۳ در ۲۹ میلیمتر بوده و جنس بدنه آن آلومینیومی است.

ZenBeam E۱ با استفاده از منبع نورانی LED می تواند ۱۵۰ لومن نوردهی داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در لامپ آن  DLP® IntelliBright™ به کیفیت تصاویر می افزاید، در حالی که گرمای محسوسی تولید نمی کند. این محصول همچنین تمامی طیف رنگی NTSC را پشتیبانی کرده و ۳۰ درصد کنتراست تصاویر را ارتقا و تا ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.

این محصول به صورت ذاتی دارای تفکیک پذیری WVGA (۸۵۴x۴۸۰) است ولی فایل های ویدئویی Full HD ۱۰۸۰p را نیز پشتیبانی می کند. همچنین لنز آن به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه ( از بازه ۱۵ اینچ تا ۱۲۰ اینچ) تصویری را روی صفحه مورد نظر ایجاد کند.

با استفاده از این فناوری، دیگر لازم نیست زمانی برای تصحیح تصویر روی پرده صرف شود زیرا ZenBeam E۱ به صورت خودکار به تصحیح زاوایای تصاویر می پردازد و کادر تصویر را در بهترین حالت آماده می کند. همچنین برای پخش صدا، از بلندگوهایی با فناوری انحصاری ایسوس SonicMaster در ساخت این دستگاه استفاده شده که صدایی شفاف و قدرتمند در عین اندازه کوچک فراهم می کند.

  • امیر امیر
تورموریس و اطلاع از جاهای زیبا موریس
جزیره موریس شاید زمان طولانی نباشد که تورموریس در ایران به صورت محکم راه اندازی شده است .ولی در این مدت طرفداران خاص خودش راکسب نموده سفرجزیره موریس جزیره ای می باشد که تقریبا چهاربرابر شهر تهران که خط ساحلی طولانی و زیبایی را دارد .برای کسانی که طرفدار پر و پا قرص آب و آفتاب هستند,  تورجزیره موریس   میتواند مکان بسیار مناسبی محسوب شود.محبوبیت این جزیره و تور موریس در بین گردش گران به نحوی است که اکثرا چندین بار از این مکان دیدنی بازدید میکنند.جزیره موریس با تهران, پایتخت ایران حدود 1ساعت و نیم فاصله ی زمانی دارد و فاصله ی هوایی ان نیز بر مایه 8.45 ساعت محاسبه می شود.

فرودگاه سیر سیووساگور رامگولام پذیرای مهممانان بین المللی جزیره را میباشد و از خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی برای مهمانان خود برخوردار میباشد.موریس کشوری با آب و هوای نیمه استوایی است.بهترین زمان برای اقامت در این جزیره از فروردین تا آبان ماه میباشد.مردم محلی موریس مردمی آرام, خونگرم و مهمان نواز هستند.این مهمان نواری به نحوی است که میتوان گفت آرامی خود را از ساحل جزیره و مهربانی خود را از آفتاب گرم جزیره به ارث برده اند.مردم جزیره با وجود ادیان و فرهنگ های مختلف بدون هیچ مشکلی باهم تعامل دارند و این نشانه احترام مردم به یکدیگر می باشد.اگر جزو گردشگرانی هستید ک دنبال مزه ها و چاشنی های جدید میگردید توصیه ی گروه گردشگری منتو برای شما بلاشک جزیره موریس خواهد بود.غذا های این جزیره اکثرا مانند غذا های شبه جزیره هند, از مزه ی تندی برخوردار اند.آشپز های جزیره موریس از بهترین آشپز ها در نوع غذا های دریایی میباشند.توصیه ما امتحان کردن غذای Creole Curry که یکی از پر ادویه ترین و محبون ترین غذاهای جزیره است.این غذا از ماهی, گوشت گاو یا مرغ تهیه میشود و همراه برنج سرو میشود.برای گردش در جزیره می توان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد زیرا هم گردشی ارزان خواهید داشت و هم تمام نقاط شهر را به خوبی خواهید دید.به همین دلیل مراکز کرایه خودرو در جزیره موریس بسیار هستند.

اگر عاشق هیجان هستید به شدت رانندگی با خودرو های جنگل نورد را برای شما مسافران توصیه میکنیم چرا که میتوانید حیات وحش موریس را از نزدیک تماشا کنید و از محل زندگی گورخر ها یا شترمرغ های وحشی یا لاک پشت های 100ساله دیدن کنید. موریس دارای باغ گیاه شناسی میباشد ک با نیلوفر های پهن برگی که روی مرداب قرار گرفته اند مکانی فوق العاده ای را برای عکاسان و توریست های طبیعت دوست فراهم کرده است.لازم به ذکر است که میان این همه طبیعت مسئولین از زندگی شهری فاصله نگرفته و مکان و مرکز خریدی مانند پورت لویی را برای توریست ها فراهم ساخته اند تا احتیاجات مورد نظر خود را فراهم کنند.

 
تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس     تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس

دیدنی های جزیره موریس

سواحل موریس که از زیبا ترین سواحل دنیا میباشد,دلیل اصلی شهرت جزیره موریس میباشد.از آنجایی ک ما ایرانیان در خرید هدیه برای دوستان و اشنایان زبان زد خاص و عام هستیم, مجسمه ی کوچک و چوبی دودوک (پرنده ی زیبایی که در سواحل جزیره ی موریس در گذشته وجود داشته و نسل ان منقرض شده است) میتواند انتخاب خوبی باشد.میتوانید از باغ رضاشاه ک بعد از تبعید انگلیسی ها به موریس در آن اقامت داشته است نیز دیدن کنید ک البته در حال حاظر محلی متروکه است. خط ساحلی حدودا 320 کیلومتر, با شن های طلایی هر فردی و با هر سلیقه ای را و البته هر طبیعت دوستی را به خود جذب میکند.اگر از گردش در جنگل و ساحل این جزیره زیبا خسته شدید میتوانید ساعاتی را در شهر به گردش بپردازید و ازمکان های دیدنی همچون موزه ی بلوپنی و تاریخ طبیعی دیدن فرمایید.

اگرجز طرفداران ماهی گیری هستید دهکده ماهیگیری لوتوراب و اکواریوم موریس را توصیه میکنیم. کوهستان سیگنال، بام گیاه شناسی و دریاچه اشتشفانی از دیدنی های دیگر این جزیره میباشد که دیدن آن را به شما توصیه میکنیم.آبشار های جزیره موریس هم زبان زد عام و خاص هستند که میتوانید از انها دیدن کنید.اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید شب را در یک مکان دنج و راحت بگذرانید و خستگی را از تن بزدایید میتوانید از هتل های موریس استفاده کنید.

مارک تواین موریس را بهشت روی زمین خوانده و سازمان گردشگری آن را جزو برترین مقاصد گردشگری نامیده است.و همه ی اینها فقط و فقط به لطف طبیعت بکر و دیدنی و مردمان خونگرم موریس رخ داده است.

اگر توانایی یک سفرنسبت گران قیمت خارجی را دارید گروه گردشگردی منتو جزیره موریس را برای شما توصیه میکند.
  • امیر امیر

 مچ اوراق شرکتی چیست؟


به مجموعه ای از تقاضا طراحی ست اداری  یا تقاضا ساخت ست اداری یا کاغذهایی که در امور پرسنلی یک شرکت جهت فعالیت های رسمی یا غیر رسمی، استفاده می گردد، ست اداری یا طراحی ست اداری می گویند. باتوجه به علت تقاضا طراحی ست اداری زیبایی شناختی و هماهنگی هرچه  بالاتر آن برند، بهتر می باشد این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند سفارش ساخت ست اداری، بهمین دلیل به طراحی ست اداری اصطلاحا "ست اداری" گفته می شود. طراحی ست اداری معمولا شامل :

    سربرگ یا letter head (جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی)

    کارت ویزیت یا business card (جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با کمپانی یا سازمان)

    پاکت نامه یا envelope (جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و ...)

    یادداشت ها یا note (جهت یادداشت های غیر رسمی که معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق بدست می آید)

  • امیر امیر

اچ پی نسل جدید رایانه های فاقد کیس را معرفی کرد


شرکت HP 2 نوع از رایانه های فاقد کیس از دسته ‌ی Pavilion را معرفی کرد

کامپیوتر جدید HP لبه‌های بشدت باریک دارند و فاصله‌‌ی صفحه نمایش تا لبه‌های آن بسیار کم است. این موضوع زیبایی خاصی به کامپیوترهای بدون کیس جدید HP داده‌اند. این شرکت گفته که قطر لبه‌های این محصولات 75 درصد باریک‌تر از سایر محصولات بازار است.

برای این محصولات یک دوربین هم در نظر گرفته شده که تنها در شرایطی که کاربران به آن نیاز داشته باشند، از مکان مخصوص خودشان خارج می‌شوند. میکروفن‌های این کامپیوترها هم در زمانی فعال می‌شوند که دوربین هم فعال باشد. این موضوع باعث شده که کاربران احساس امنیت بیشتری در زمان استفاده از دوربین و میکروفن خودشان داشته باشند و اطمینان داشته باشند که برنامه‌ای بدون خارج کردن دوربین از مکان مخصوصی که دارد نمی‌تواند از آن‌ها فیلم یا عکس بگیرد.

کامپیوترهای بدون کیس HP در دو مدل 23 و 27 اینچی ساخته شده‌اند و با سخت افزارهای متفاوت راهی بازار می‌شوند. به طور مثال این کامپیوترها را می‌توان با نسل ششم پردازنده‌های اینتل، دوربین‌های RealSense، رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا سه ترابایت خریداری کرد.

البته شرکت HP در کنار معرفی این کامپیوترهای بدون کیس، مانیتور جدیدی را هم نشان داد. این مانیتور از صفحه نمایشی با کیفیت QHD برخوردار است و از پورت‌های HDMI، DisplayPort بهره می‌برد و به USB Hub مجهز شده است.

مانیتور جدید HP در تاریخ 6 تیر ماه با قیمت 399 دلار راهی بازار خواهد شد. مدل 23 اینچی کامپیوترهای جدید این شرکت هم از 20 تیر با قیمت 749 دلار و مدل 27 اینچی هم در تاریخ 13 تیر ماه با قیمت 999 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

  • امیر امیر


برای هر پینک پوستی چه پینک رژ لب قرمزی عالی است؟


در عروسی ها خیلی از ماتیک قرمز استفاده می گردد اما آیا این رنگ عالی هر شخصی می باشدآیا هر شخصی که تا کنون  تلاش کرده است یک رنگ قرمزی  خوب پیدا کند، اطلاع دارد که رژ لبهای قرمز انواع مختلفی دارد و در مقایسه با هم یک رنگ نیستند. حتی مهمتر از آن، بیشتر سایه‌های رنگ احتمالا برای رنگ خاص پوست شما مناسب نیستند. ما از لیزا راینهارت که یک آرایشگر است خواستیم تا دقیقا توضیح دهد که برای هر رنگ چهره، کدام رنگ قرمز، مناسب است بنابراین مجبور نیستید که موقع خرید رژ قرمز در مغازه یا داروخانه، سردرگم شوید.

رژ لب ,رژ لب قرمز,خرید رژ قرمز

برای پوستهای بسیار روشن
خانمهایی که پوست بسیار روشنی دارند می‌توانند بدون خجالت از رژ لب‌های قرمز تیره استفاده کنند. راینهارت می‌گوید که به دنبال رژ لب قرمز با تن سرد باشید، رژی که به رنگ توت نزدیکتر باشد (در مقایسه با رنگ قرمز ماشین آتشنشانی). این رنگ، کنتراست (متضاد) رنگ صورتی در چهره شما می‌باشد.

رژ لب ,رژ لب قرمز,خرید رژ قرمز

برای پوستهای صورتی هلویی
راینهارت توصیه می‌کند که اول با یک مداد خنثی، دور لب خط لب بکشید تا ظاهر لبتان تمیز و با طراوت شود و رژ لبی که می‌خواهید در آخر استفاده کنید، خوش رنگتر بنظر بیاید. سپس از یک رنگ قرمز روشن استفاده کنید (رنگ‌های قرمز آتشین).

رژ لب ,رژ لب قرمز,خرید رژ قرمز

برای پوستهای زرد و زیتونی
آیا یک رنگ پوست متوسط با تن زرد دارید؟ راینهارت می‌گوید که رنگهای قرمزی که به رنگ شراب یا توت هستند برای رنگ چهره شما بسیار مناسبند. زیرا آنها، مکمل ته رنگ‌های سبز و زرد موجود در پوست شما هستند. رژ لب‌هایی که دارای ته رنگ ارغوانی سیر باشند، بسیار عالی هستند.

رژ لب ,رژ لب قرمز,خرید رژ قرمز

برای پوست‌های تیره متوسط
اگر رنگ پوست شما شبیه “کری واشنگتن” یا “جنیفر هادسون” است، خوب گوش کنید. راینهارت می‌گوید که بهترین رنگ‌ای قرمز برای رنگ چهره‌های گرم و تیره، رنگ‌های قرمز نارنجی می‌باشند.

رژ لب ,رژ لب قرمز,خرید رژ قرمز

برای پوست‌های تیره
راینهارت می‌گوید: خانم‌های تیره‌تر بسیار خوش شانس هستند. آنها می‌توانند با حداقل آرایش، یک لب ضخیم و درخشان داشته باشند یعنی می‌توانید اساسا هر رنگی را که می‌خواهید انتخاب کنید.

  • امیر امیر