: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

: آرایشگاه عروس و آرایش عروسی

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان : دکوراسیونبرای بزرگتر نمایش دادناتاق کوچک

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است

انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تاثیر زیادی دارد که برای این کار باید بهترین و مناسب ترین رنگ برای دیوار منزل را برگزید. هنگامی که به یک فضا وارد می شوید اولین چیزی که می بینید رنگ های موجود در آن محیط است. این رنگ ها می توانند بر روی زیبا یا زشت جلوه دادن عناصر دیگر نیز تأثیر بگذارند. بنابراین انتخاب رنگ مناسب و رنگ آمیزی درست در طراحی دکوراسیون منزل شما بسیار مهم است. با قوانین این مطلب می توانید با یک رنگ آمیزی مناسب و مقرون به صرفه به منزل خود جلوه ای زیباتر بخشید.
انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب بسیار مهم است. با انتخاب رنگ می توان دانش کمی را در مسیری طولانی انتقال داد، چه از رنگ های خنثی استفاده کنید و چه از رنگ های جعبه ی مداد رنگی یا رنگ های روشن. اکنون قوانینی را که در ادامه آمده دنبال کنید تا بتوانید مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید.

قوانین انتخاب رنگ :

ابعاد منزل تان آن را اندازه گیری کنید؛ اگر می خواهید هزینه های خود را کاهش دهید، قبل از  اقدام به خرید رنگ مطمئن شوید تمام سطوحی را که می خواهید رنگ بزنید اندازه گرفته اید و از خریدن رنگ اضافی یا کم پیشگیری کنید.

اگر اتاقهای تاریک با دیوارهای رنگ تیره می خواهید، رنگ آستر و رنگ نهایی را دقیقاً یکسان انتخاب کنید.

عیوب معماری فضای داخلی منزل را با استفاده از رنگهای خنثی که هیچ تضادی با رنگ سقف، کف اتاق و دیوارهای اطراف نداشته باشند بپوشانید.

اصطلاح عشق در نگاه اول برای انتخاب رنگ صدق می کند، بنابراین به احساسات خود در رنگ آمیزی منزل اعتماد کنید. اگر همواره رنگ خاصی را دوست داشته اید به احتمال زیاد از این به بعدم آن را دوست خواهید داشت. فروشگاه های رنگ با انواع سمپل های رنگی منبع بسیار خوبی برای الهام گرفتن هستند.

از تقسیم ارتفاع دیوارها با رنگهای متفاوت بپزهیزید و دیوارها از کف اتاق تا سقف با یک رنگ یکسان بپوشانید. اگر طاق یا آرکی در فضای داخلی منزل موجود باشد آنها را نیز با همان رنگ دیوارهای اطراف بپوشانید. استفاده از رنگهای بسیار روشن باعث می شود سقف بلندتر به نظر برسد.

اگر یکی از اتاقهای خانه شما باریک و دراز است می توانید کاری کنید که کوتاهتر و عریض تر به نظر برسد. برای این کار دیوارهای کوتاه تر را کمی تیره تر از دیوارهای بلندتر رنگ کنید.

اگر می خواهید هماهنگی بیشتری بین رنگ دیوارها و سقف ایجاد کنید، از رنگ دیوارها به مقدار کم در رنگ مورد استفاده برای سقف استفاده کنید.

ابزار با کیفیت باعث دوام رنگ می شود.

اگر از انتخاب رنگ خود مطمئن نیستید از متخصصان کمک بگیرید.

همیشه قبل از رنگ کردن دیوار یک ورق کوچک و نازک سفید را رنگ کنید و آن را به دیوار بزنید و حرکت دهید تا ببینید در جاهای مختلف و در کنار لوازم گوناگون چگونه به نظر می رسد. ورق را به دیوار بزنید و ببینید در ساعات مختلف روز و شب و زیر نورهای مختلف ( نور خورشید، سایه، نور مصنوعی و… ) چگونه به نظر می رسد و آیا همچنان برای شما جذاب است.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

  • امیر امیر

عنوان : نکته هایاساسی در دیزاین داخلی اتاق خواب }

دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید

طراحی دکوراسیون آَشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است و طراحی دکوراسیون لوکس آشپزخانه تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد.

تا به حال آشپزخانه‌ی امروز خود را با آشپزخانه های گذشته مقایسه کرده اید؟! چقدر تغییر و تفاوت از مطبخ های گذشته تا جزیره های امروزی را شاهد بوده ایم؟ مطبخ های بسته قدیمی که دور از فضاهای عمومی خانه قرار داشتند کجا و آشپزخانه‌های امروزی که افراد وقت زیادی از روزشان را در آن می‌گذرانند و به نوعی قلب خانه هستند، کجا؟! در این مطلب به بررسی آشپزخانه های امروزی می پردازیم. از شاخصه های مهم آشپزخانه های امروزی وجود کابینت های بدون فریم است.در نمای این نوع کابینت ها چهارچوب و ساختار کابینت ها دیده نمی شود و تنها چیزی که دیده می شود مرز باریکی بین درب ها و کشو های کنار هم قرار گرفته است.

دارا بودن سبک و شخصیتی خاص، تمیزی و شیکی از ویژگی های اصلی دکوراسیون آشپزخانه امروزی هستند. در حقیقت برای داشتن چنین ویژگی هایی در آشپزخانه خود حتما باید با اصول طراحی آشپزخانه های امروزی آشنایی داشته باشید. سبک امروزی در آشپزخانه باعث می شود فضای این مکان باز و آزاد بنظر بیاید و همه چیز در نهایت سادگی و زیبایی خودنمایی کنند. عده زیادی فکر می کنند برای به روز بودن در دکوراسیون خانه حتما باید از لوازم تجملی و گران قیمت با طراحی های پیچیده و چشم گیر استفاده کرد در صورتی که حقیقت درست برعکس این موضوع است. برای به روز بودن در طراحی و دکوراسیون داخلی تا می توانید باید کمینه گرا و ساده باشید بطوریکه در نگاه افراد همه چیز در دکوراسیون آشپزخانه یا قسمت های دیگر خانه، کافی، راحت و شیک باشند.

البته ساده بودن فقط در زمینه انتخاب کابینت های مدرن و دیگر لوازم بزرگ آشپزخانه نیست بلکه نورپردازی هم در این زمینه بسیار مهم است. همین نورپردازی است که فضای آشپزخانه را امروزی و مدرن نشان می دهد و به رنگ های آنرا روشن تر جلوه می دهد. توجه داشته باشید که سبک امروزی و مدرن نه تنها به روی فعالیت شما در آشپزخانه تاثیر می گذارند بلکه نشان دهنده شخصیت بروز، آگاه و مدرن مالک آن نیز خواهد بود. بیشتر آشپزخانه های مدرن و امروزی خیلی کمتر از خطوط قائم و چهارگوش در طراحی خود استفاده می کنند. در عوض طرح هایی با خطوط بلند افقی یا عمودی و مورب در نمای خارجی آشپزخانه ها خودنمایی می کنند. این خطوط بیشتر توسط فریم های موجود در مرز بین کابینت های آشپزخانه خود را نشان می دهند. رنگ قسمت مهم دیگر در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی است. معمولا ترکیب دو رنگ در اینگونه آشپزخانه ها کافی بنظر می رسد. رنگ سفید در کنار قرمز یا رنگ قهوه ای برگرفته شده از کابینت های چوبی یکی از پرکاربردترین و البته زیباترین ترکیب های رنگ در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی هستند.

در دکوراسیون آشپزخانه هایی امروزی اغراق در تزئینات دیده نمی شود، اما اگر تمایل به استفاده از تزئینات در آشپزخانه ی خود هستید از زیبایی مواد طبیعی استفاده کنید، برای مثال گره های طبیعی موجود در چوب بلوط یا رگه های طبیعی و زیبای موجود در سنگ مرمر می تواند در دکوراسیون آشپزخانه ی مدرن شما استفاده شود و در عین سادگی بر جذابیت و غنای جلوه ی دکوراسیون شما بافزاید.

عناصری از قبیل لوستر، میز و صندلی غذا خوری و صندلی های کانتر از جمله عناصر مهم و حائز اهمیت در دکوراسیون آشپزخانه ها هستند، در آشپزخانه های امروزی این عناصر باید دارای ثبات و اتحاد محسوسی در سبک و مدل باشند، برای مثال بهترین حالت این است که تمامی این عناصر به شکلی ساده، بدون تزئینی خاص و دارای خطوط صاف و بارز باشند. همچنین در یک آشپزخانه ی مدرن رنگ های زنده و متمایز اغلب توسط همین عناصر وارد فضا می شوند.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش نتورک پلاس و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش تعمیرات هارد  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

  • امیر امیر

دوره های آموختن بازسازی ریکاوری ای سی یو در اینستیتو خرید برگزار میشود

به هر حال بازیابی اطلاعات هارد سوخته در کانون هارد ایران انجام می شود. یکی از دلایل تمایز کانون هارد ایران نسبت به دیگر شرکت های بازیابی اطلاعات ، توانایی ریکاوری اطلاعات هارد سوخته و خراب است.۴- بازیابی اطلاعات هارد ضربه خوردههارد دیسک ها نسبت به ضربه فوق العاده حساس هستند. در بعضی از موارد مشتریان اعلام کنند که هارد از فاصله چندین سانتی متری افتاده یا در بعضی از مواقع تکان خورده است و دچار خرابی شده است. البته هارد های اکسترنال بیشتر در معرض ضربه خوردن هستند

ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هاردچرا که بصروت پرتابل استفاده میشوندریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد . در اغلب موارد  پس از ضربه خوردن هارد دیسک دچار مشکلات فیزیکالی می شود .

در کانون هارد ایران با استفاده از کلین روم و ابزار آلات روز دنیا هارد دیسک جراحی شده و با تنظیمات پیچیده و تخصصی این شرکت اطلاعات هارد ضربه خورده ریکاوری می شود. لازم است بدانید که اکثر هارد های ضربه خورده در کانون هارد ایران ریکاوری می شوند ،

ما روزانه چندین مورد از هارد های ضربه خورده مراکز دیگر بازیابی اطلاعات را ریکاوری می کنیم که این بواسطه تکنیک های متخصصین ما و همچنین بروز بودن ابزار آلات جراحی  این مرکز می باشد که خداوند را بخاطر این موفقیت ها بسیار شاکریم۵- بازیابی اطلاعات هارد دلیت شده در این مورد ، اطلاعات مانند بعضی از فایل های موجود در پارتیشن یا درایو توسط کاربر به اشتباه دلیت یا حذف می شود. یا در حالت دوم اینکه یک پارتیشن یا درایو در حین کار با ویندوز یا نصب ویندوز حذف دلیت می شود .

در دو حالت فوق در صورتی که بعد از دلیت شدن ، حذف شدن فایل ها یا پارتیشن ها ، اطلاعات جدیدی ریخته نشود ، ریکاوری اطلاعات هارد شما با راندمان صدرصد انجام خواهد شد. نگران نباشیدریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد.۶- بازیابی اطلاعات هارد ویروسی شده همواره اطلاعات مورد تهاجم ویروس ها و بدافزارها قرار میگیرند. در صورتی شما دسترسی کامل به اطلاعات دارید

اما اطلاعات شما خراب شده ، مخفی شده نگران نباشید ، کانون هارد ایران به شما برای بدست آوردن اطلاعاتتان کمک خواهد کرد.7- بازیابی اطلاعات هارد بدسکتوری همانطور که میدانید اطلاعات روی قطاع های کوچک بنام سکتور روی سطح دیسک مغناطیسی ذخیره می شود . اگر سکتور های هارد دچار مشکل شوند که به اصطلاح بدسکتور گفته می شود در این حالت اطلاعات آن سکتور قابل خواندن نیست

ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد. البته لازم به ذکر است که هارد دیسک حالت خود درمانی دارد یعنی بدسکتور ها را وارد لیست خرابی خود می کند اما زمانی که تعداد این بدسکتور ها زیاد می شود ، دیگر شما دسترسی به اطلاعات نخواهید داشت یا اگر این بدسکتور ها ناحیه ای باشد فایل شما اجرا یا کپی نمی شود.

در این حالت ما با تنظیمات و تکنیک های خود ، بازیابی اطلاعات هارد بدسکتوری شما را انجام خواهیم داد. بعد از بازیابی اطلاعات و صحت اطمینان از درستی اطلاعات می توان تعمیر هارد دیسک را برای استفاده مجدد انجام داد.8- بازیابی اطلاعات هارد با مشکل ظرفیت هارد دیسک در بایوس  شناسایی می شود اما حجم و ظرفیت درستی ندارد که در اغلب موارد با حجم صفر یا ۳۲ مگابایت مواجه می شویم .

دوره های آموزشی فیلم آموزش تعمیرات هارد در مراکز تعمیر هارد برگزار می گردد.

برای سفارش   کاندم    می توانید به سایت منتوشاپ مراجعه کنید.

  • امیر امیر

عنوان: تحصیل در آمریکا و مدارک مورد نیاز

این مقاله درمورد مهاجرت به کانادا می باشد.

آمریکا یکی از کشورهایی است با داشتن دانشگاههای طراز اول، دانشجویان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند و شرایط نسبتا مناسبی را برای تحصیل آن ها فراهم می نماید.

به طور کلی دانشگاه های آمریکا به دو گروه ایالتی (state school) و خصوصی (private school) تقسیم می‌شوند. دانشگاه های ایالتی معمولاً بسیار ارزان‌تر هستند اما ممکن است برای پذیرش دانشجویان خارجی (international students) محدودیت ظرفیت داشته باشند.

 علاوه بر آن دانشگاه های آمریکا را می‌توان بر حسب اینکه مراکز تحقیقاتی هستند یا نه به دو گروه تقسیم کرد:-گروه اول دانشگاه‌هایی هستند که در کنار تدریس مراکز تحقیقی هم هستند و دانشجویان مقطع دکترا می‌پذیرند (Universities).گروه دوم دانشگاه‌هایی هستند که تنها به تدریس می‌پردازند و دوره‌های دو ساله یا چهار ساله داشته و مدارکشان حداکثر تا مقطع لیسانس است (Colleges).در آمریکا به تحصیلات تا مدرک لیسانس undergraduate program و بعد از آن (فوق لیسانس و دکترا) graduate program گفته می‌شود.

آخرین تقسیم بندی مربوط به تقسیم بندی سال تحصیلی است: ترمی (Semester System) و یک چهارمی (Quarter System). دانشگاه‌هایی که به صورت ‌ترمی کار می‌کنند هر سال تحصیلی را از ابتدای سپتامبر تا آخر ماه می به دو ترم تقسیم می‌کنند که مشابه سیستم ایران است. در سیستم یک چهارمی سال تحصیلی به چهار ربع سه ماهه تقسیم می‌کند.

 
انواع مدارک کارشناسی ارشد در آمریکا:

به طور کلی دو نوع مدرک فوق لیسانس در آمریکا وجود دارد. مدارک حرفه ای (Professional Degrees) و مدارک تحقیقی (Research Degrees). بنا به رشته تحصیلی مدارک حرفه ای ممکن است نام‌های متفاوتی داشته باشند. مثلاً در رشته های مهندسی ممکن است Master of Engineering یا Master of Science in Engineering باشند. مدارک تحقیقی همه تحت یک نام Master of Science ارائه می‌شوند.

 
این دو مدرک چند تفاوت اصلی دارند:

    پیش‌نیازها: برای مدارک حرفه ای دانشجویان نیازی به نوشتن تز یا مقاله تحقیقاتی ندارند و تمرکز اصلی پروگرام روی گذراندن معمولاً 30 واحد درسی و تمام کردن یک یا دو پروژه است. در مدارک تحقیقی دانشجویان ملزم به نوشتن یک پایان نامه تحقیقاتی هستند و معمولاً باید یک مقاله تحقیقی نیز به چاپ برسانند و در عوض تعداد واحد درسی کمتری بر می‌دارند.
    طول دوره تحصیلی: مدارک حرفه‌ای معمولاً دوره ای یک ساله دارند اما مدارک تحقیقی دو ساله هستند که دانشجویان سال اول را بیشتر با کلاس‌ها و سال دوم را با تحقیق می‌گذرانند.
    کمک‌های مالی: مدارک حرفه‌ای بیشتر به چشم یک سرمایه‌گذاری برای بالا بردن موقعیت کاری دیده شده و کمک‌های مالی کمتری دریافت می‌کنند (یا اصلاً دریافت نمی‌کنند). کمک‌های مالی دانشجویان عمدتاً از بودجه تحقیقاتی تامین می شود که استاد مربوطه برای یک موضوع خاص از دولت می‌گیرد. به علت اینکه مدارک حرفه ای کار تحقیقی انجام نمی‌دهند امکان برخورداری از این بودجه‌ها هم برای دانشجویان متقاضی مدارک حرفه‌ای وجود ندارد. ممکن است در حالت‌های خاص بخشی از شهریه به دانشجو بخشیده شود.

پذیرش گرفتن: دقیقاً به این علت که خود دانشجو معمولاً باید هزینه تحصیل مدارک حرفه ای را متقبل شود پذیرش گرفتن از این مدارک راحت‌تر از نوع تحقیقی آن است. علاوه بر این خیلی از دانشگاه‌ها مدارک تحقیقی فوق لیسانس را فقط به صورت پیوسته با مدرک دکترا ارائه می‌کنند. اگر نمره های خیلی خوبی ندارید و امکان مالی یک سال شهریه دادن هم برایتان فراهم است این نوع مدارک حرفه‌ای می‌توانند گزینه خوبی باشند.
    اعتبار: هردو مدرک در آمریکا دارای اعتبار یکسان هستند و دانشگاه‌های طراز اول از هردو مدرک ارائه می‌کنند. تفاوت این دو مدرک نه در اعتبار آن‌ها بلکه در نوع دانشجویانی است که جذب می‌کنند. دانشجویان مدارک حرفه ای بیشتر جذب بازار کار می‌شوند اما دانشجویان با مدرک تحقیقاتی بیشتر علاقمند به تحقیق و یا ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستند.
    پذیرش دکترا: اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا را دارید مدارک تحقیقی گزینه بهتری هستند. چرا که در طی دوره تمرین تحقیق کردن خواهید کرد و با بسیاری از مهارت‌های لازم برای موفقیت در مقطع دکترا آشنا خواهید شد. همین آشنایی و نیز مقالات تحقیقی شما در طی دوره فوق لیسانس شانس پذیرش در مقطع دکترا را بالاتر می‌برد. هر چند که با هر دو مدرک می‌شود وارد مقطع دکترا شد.

یکی از راه های اقامت کانادا ادامه تحصیل در این کشور می باشد

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

  • امیر امیر

عنوان: نکات جالب درباره تاریخچه حلقه ازدواج

این مقاله درمورد انتخاب بروزترین آتلیه عروس می باشد

حلقه ازدواج اصلی ترین و مهمترین وسایلی است که باید در مراسم ازدواج عروس و داماد برای همدیگر فراهم کنند ،دانستن تاریخچه حلقه ازدواج جالب و خواندنی است.صدای همهمه و شادی در فضای اتاق می پیچد و نقل و سکه روی سر عروس و داماد چون باران فرو می ریزد و اینک حلقه ها که نشانه پیوندی دائمی است بر انگشتان آن دو می درخشد و این یعنی پایبندی و تعهدی همیشگی برای یک زندگی مشترک، اما هیچ وقت به این فکر کرده اید که چرا حلقه به دست کردن، خود جزئی از مراسم با شکوه ازدواج است یا چرا حلقه در انگشت چپ باید قرار بگیرد؟ استفاده از حلقه، هم در دوره ازدواج و هم در دوره نامزدی تاریخچه ای طولانی دارد. با اندکی تحقیق و کاووش در تاریخچه حلقه به راحتی پاسخ این سوالات را در می یابید.


جایگاه حلقه در دیگر تمدن ها
در یونان مدرن، دو حلقه مورد استفاده قرار می گرفت، حلقه طلایی برای داماد و حلقه نقره برای عروس که به نشانه یگانگی و برابری مبادله می شد ولی در واقع ارزش بیشتر حلقه مردان نشان دهنده موقعیت آن ها بود.در میان یهودیان قدیمی انتخاب عروس همواره به وسیله بزرگ ترها و والدین انجام می شد و سپس این انتخاب با انجام عقد و پیمان زناشویی که همراه با هدایایی بود تثبیت می شد.در انجیل اشاره ای به حلقه نامزدی نشده است، اما در پیدایش حلقه به عنوان نماد وفاداری و دوستی اشاره شده است، عقیده ای نیز وجود دارد که در دوره حضرت موسی(ع) حلقه وجود نداشته اما در دوره های بعد به وجود آمده است.

در دوره ای نیز حلقه آهنی موسوم بوده که به نشانه تعهد برای عروس فرستاده می شده این حلقه آهنی به عنوان نماد دوام پایداری ازدواج ساخته می شده است.

حلقه ی ازدواج ، یک رسم چند هزار ساله ی ایرانی
درباره ی پیشینه ی حلقه ی ازدواج یا حلقه ی مهر چیزی می دانید؟ آیا می دانستید حلقه ای که امروزه در تمام دنیا هنگام ازدواج زن و شوهر به دست هم می کنند برگرفته از حلقه ی مهر در آئین میترائیسمِ ایران می باشد ؟

در آئین میترائیسم بارزترین نشانه ی میترا که ایزد بزرگ این آئین است ، حلقه ی مهر بوده که در بیشتر نقشهای بجا مانده از میترا در دست وی دیده میشود . حلقه ای که به وضوح آن را در دست فروهر نیز می بینید.

میترا ایزد مهر و محبت و پیمان بوده و بیشتر از سه هزار سال پیش کسانی که در ایران پیمان زناشویی می بستند آن را به نشانه ی پیروی از میترا به دست میکردند و با اینکار هم ارادت خود را به میترا نشان میدادند هم از او که ایزد مهر و پیمان است یاری میگرفتند تا همیشه بر سر پیمانی که می بندند استوار باشند چرا که میترا پیمان شکنان را دوست ندارد .

امروز تمام دنیا بدون اینکه بدانند یکی از کهن ترین رسمهای ایرانی متعلق به میترا را بجای می آورند و افسوس که حتی خود ایرانیها نیز از آن اطلاعی ندارند غیر از تعداد بسیار بسیار محدود.

انداختن حلقه درانگشت چهارم دست چپ براساس این اعتقاد قدیمی صورت می گیرد که رگ این انگشت به طورمستقیم به قلب می رسد.

در این مقاله درمورد  انتخاب بهترین آرایشگاه عروس اشاره ای شده است.

  • امیر امیر